News

Week van de Mobiliteit 2010

15/09/2010

Uit de kandidatuur van een tiental agentschappen voor deze openbare aanbesteding werd het project dat door a2 en sixplusone voorgesteld werd, weerhouden. Het project omvat het ontwerp en de organisatie van de hoofdactiviteiten, die de week van de mobiliteit in het Brussels Gewest in de kijker zetten.

Het concept van de opening is eenvoudig: van de ochtendfiles gebruik maken om voetgangers en fietsers in het zonnetje te zetten, door de rode loper voor hen uit te rollen. 

En uiteraard tegelijkertijd aantonen dat fietsen en wandelen volwaardige alternatieven voor de auto zijn!

De festiviteiten worden afgesloten met een gezellig fietsvriendelijk drankje op de wandelpaden van het Warandepark.

Opdrachtgever: Brussel Mobiliteit
Instelling: Brussels Hoofdstedelijk Gewest - Kabinet van Staatssecretaris Bruno de Lille

Soort transactie: openbare aanbesteding  
Soort contract: tijdelijk partnerschap met het reclamebureau "Six Plus One" (www.sixplusone.be)